Ben jij een handelsbedrijf en wil je elke dag zorgeloos voldoen aan klantverwachtingen? Met SAM beheer jij moeiteloos jouw productassortiment, relaties, orders, voorraad en prijzen, en creëer met een druk op de knop offertes en facturen. Bovendien heb je altijd real-time inzicht in lopende bestellingen en openstaande facturen.
Wij helpen handelsbedrijven in verschillende branches met het optimaliseren van hun aanbod, het genereren van omzet via een webshop of digitaal platform, en het optimaliseren via het logistieke proces.
- Alles in één pakket
- Tijd- én kostenbesparend
- Volledig configureerbaar
Tijd besparen
Werk efficiënter met een goed ingericht bedrijfsproces
SAM stelt je in staat om op een efficiënte manier offertes, facturen en andere documenten te genereren, waardoor je nauwkeurigheid en snelheid kunt combineren. SAM automatiseert herhalende taken en maakt de verkoopprocessen gestroomlijnd, zodat je meer tijd hebt om je te richten op het uitbreiden van je klantenbestand en het laten groeien van je bedrijf. Bovendien biedt SAM uitgebreide tools voor relatiebeheer, waarmee je klantinformatie kunt centraliseren, communicatiegeschiedenis kunt bijhouden en actiepunten kunt registreren. Hierdoor kun je sterke en duurzame klantrelaties opbouwen en je klantenservice naar een hoger niveau tillen. Met SAM kun je al je verkoop- en klantgegevens op één plek beheren, waardoor je de controle hebt over je zakelijke relaties en processen.
Maak vrijblijvend een account aan
Benieuwd wat SAM voor jouw organisatie kan betekenen?
Je kunt direct starten, 30 dagen gratis en verblijvend.
Bekijk vrijblijvend onze alles-in-één oplossing en bepaal of het past bij de ambities voor jouw organisatie.