We begrijpen dat u wellicht vragen heeft over onze producten, diensten en werkwijze. Om u te helpen snel en gemakkelijk antwoorden te vinden op de meest gestelde vragen, hebben we deze pagina samengesteld. Hier vindt u beknopte en informatieve antwoorden op veelvoorkomende vragen die onze klanten vaak stellen.
Staat het antwoord dat je zoekt hier niet tussen?
Dan horen we graag van je via het contactformulier.
Voor wie
Ja, ook als klein bedrijf is dit interessant. We houden de basisprijs van SAM bewust laag, en hebben het modulair opgebouwd. Dat betekent dat je met de basis van SAM je business goed kunt runnen tegen een lage prijs. Groeit jouw bedrijf en daarmee je behoeften tot verder automatiseren? Dan kan je naar wens modules aanschaffen die je hierin ondersteunen. SAM Basis biedt je alles om als kleiner MKB bedrijf je bedrijfsprocessen te automatiseren.
SAM is van origine ontwikkeld voor de verhuurbranche. Inmiddels zijn we zover uitgegroeid dat we zowel de verhuurbranche als de handel volledig bedienen in het automatiseren van hun processen.
Om te bepalen of SAM ook geschikt is voor jouw verhuurbedrijf, nodigen we je van harte uit om dit 30 dagen gratis en vrijblijvend te proberen.
Onze consultants staan je ook graag te woord om een demo te geven en met jou mee te onderzoeken of SAM past bij jouw organisatie.
Zeker, SAM is ontworpen om bedrijfsprocessen te verbeteren en te stroomlijnen. Het biedt tools en functies om efficiënter te werken en kosten te besparen.
We denken graag met je mee over de inrichting van SAM. Je kunt hiervoor een verzoek achterlaten bij een van onze consultants.
Je kunt een eigen omgeving aanvragen en SAM 30 dagen lang gratis uitproberen. Dit geeft je de gelegenheid om te ervaren hoe SAM kan bijdragen aan de groei en efficiëntie van jouw bedrijf. Na deze proefperiode kun je contact met ons opnemen voor een consultatie en demonstratie van SAM. We kunnen dan samen bepalen of SAM voldoet aan de specifieke behoeften en doelen van jouw bedrijf.
Implementatie
Zodra je een demo hebt aangevraagd, krijg je een e-mail met daarin een link naar je eigen omgeving. Zodra je je persoonlijke voorkeuren en instellingen hebt opgegeven kun je hiermee aan de slag. Kies je ervoor om SAM te blijven gebruiken, dan blijft dit ook jouw omgeving. Je kunt je relaties en materialen zelf importeren via SAM. Kom je er zelf niet aan uit, geen probleem. Laat je ontzorgen door ons team via het contactformulier
Functionaliteiten
Nee, je hoeft niet te betalen voor updates, zowel van SAM basis of updates van losse modules.
SAM is een SaaS oplossing wat inhoudt dat alle updates bij je abonnement zitten inbegrepen.
Heb je zelf bepaalde wensen, dan kun je dat aan ons doorgeven via het ticketsysteem. Wij komen er dan bij je op terug.
Ja, je kunt zowel facturen als creditfacturen via SAM maken. Met de professionele factuurtemplates ziet je factuur er direct netjes uit.
Je hoeft je facturen dus niet meer aan te maken in je boekhoudpakket. We kunnen de facturen en bijbehorende debiteuren inschieten in je boekhoudpakket, zodat je zelfs daar geen werk meer aan hebt.
SAM is een krachtige bedrijfsapplicatie die is ontworpen om bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van diverse processen, zoals voorraadbeheer, relatiebeheer, facturatie, en meer. Het stelt bedrijven in staat om efficiënter te werken en de controle te behouden over hun operationele processen. SAM is geschikt voor veel verschillende branches.
Koppelingen
Ja, je kunt SAM koppelen met andere pakketten. We bieden integraties aan met gerenommeerde boekhoudpakketten en payment service providers. Door inzet van de SAM REST API kan SAM ook met elk ander pakket gekoppeld worden.
SAM Webshop
De SAM Webshop is een geïntegreerd e-commerceplatform dat speciaal is ontworpen om naadloos samen te werken met SAM als bedrijfssoftware pakket. Met de SAM Webshop kun je je producten online verkopen, terwijl je tegelijkertijd je bedrijfsprocessen, voorraadbeheer en klantgegevens hebt gekoppeld aan de webshop. Hierdoor vind je overal de meest actuele informatie terug.
SAM Inkoop & Inhuur
Je kunt een leverancier rechtstreeks aan een artikel koppelen binnen de Inkoop / Inhuur module. Hiermee kun je aangeven welke leverancier verantwoordelijk is voor de inkoop of verhuur van dat specifieke artikel. Je kunt het bijbehorende artikelnummer van de leverancier registreren, en ook de laatste inkoopprijs opvoeren. Zo zie je direct welke leverancier het product het goedkoopste aanbiedt.
Ja, de SAM Inkoop & Inhuur module biedt de mogelijkheid om vanuit een project direct een inkooporder aan te maken wanneer je artikelen nodig hebt die niet op voorraad zijn. Dit bespaart tijd en zorgt voor een soepele inkoopprocedure. Je kunt er ook voor kiezen om de inkoop- of inhuurorders één keer per dag in bulk te versturen naar je gekozen leveranciers.
Je kunt altijd contact met ons opnemen voor meer informatie en een persoonlijke demonstratie van de mogelijkheden van de module SAM Inkoop & Inhuur. We geven je graag extra uitleg en denken mee over hoe dit in te richten is in jouw bedrijfsprocessen. Daarnaast vind je op onze supportsite nog meer inhoudelijke uitleg over de specifieke functionaliteiten binnen de module.